Pomoc techniczna

  1. Upewnij się, że wpisaleś e-mail w pierwszym polu, a hasło w drugim polu. W Twoim e-mailu i haśle rozróżniana jest wielkość liter.
  2. Pamiętaj, że hasło musi zawierać conajmniej: 1 dużą literę, jedną cyfrę i jeden znak (!?#@)
  3. Sprawdź, czy CAPS-LOCK nie jest włączony.
  4. Jeśli chcesz zresetować hasło, kliknij tutaj.
  5. Jeśli nadal nie możesz się zalogować, skontaktuj się z nami.

Ze względów bezpieczeństwa, system automatyczynie zablokuje twój adres IP, po pięciu nieudanych próbach zalogowania się przy użyciu nieprawidłowego hasła. Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła, możesz zresetować je klikając tutaj.

Twój adres IP zostanie odblokowany po upływie 30 minut.

  1. Upewnij się, że jesteś zalogowany przy użyciu właściwego konta.
  2. Upewnij się, że Twoje konto jest aktualne i subskrypcja jest opłacona.
  3. Upewnij się, że nie jesteś już zalogowany na innym urządzeniu.

Jeśli potrzebujesz pomocy w odnowieniu członkostwa lub resetowaniu hasła, skontaktuj się z nami.

Kliknij w linki poniżej aby zobaczyć jak wyczyścić cashe i ciasteczka 

Na telefonie

Na komputerze

Jeżeli wyczyściłeś historię i ciasteczka lecz dalej masz problemy z zalogowaniem się na swoje konto, skontaktuj się z nami.

Dalej masz problem?

Skorzystaj z dostępnych form kontaktu. Czekamy na Twój telefon lub wiadomość email i chętnie odpowiemy na dodatkowe pytania!

Napisz do nas