Najczęściej zadawane pytania

Jak działa członkostwo?

Akademia Tortu działa poprzez oferowanie pełnego dostępu do naszej biblioteki samouczków (tutoriali) za opłatę abonamentową. Do wyboru, oferujemy miesięczną, kwartalną i roczną subskrypcję.

Co obejmuje abonament?

  • Nieograniczony dostęp do wszystkich tutoriali i materiałów.
  • Co miesiąc conajmniej 1 nowy tutorial.
  • Sesje na żywo.
  • Rabaty w zaprzyjaźnionych sklepach.
  • Prywatne forum na Facebook’u, na którym możesz zadawać pytania, sugerować nowe tutoriale i pochwalić się swoją pracą.

Na czym polega subskrypcja?

Dostęp do tutoriali oferowany jest w formie subskrypcji na wybrany okres. Abonament przedłuża się automatycznie na kolejny okres tylko przy płatności kartą poprzez system Stripe. W przypadku opłacania subskrypcji przelewem bankowym poprzez usługę w systemie DotPay, na końcu każdego okresu abonamentowego należy manualnie opłacić następny, aby utrzymać dostęp do platformy. 

Jeśli chcesz przedłużyć abonament, nie musisz czekać z dokonywaniem zamówienia do końca aktualnego okresu abonamentu. Po opłaceniu przedłużenia wykupiony okres zostanie dodany do aktualnego abonamentu. W ten sposób zachowasz ciągłość dostępu do platformy.

Członkostwo w Akademii Tortu jest aktywne od momentu opłacenia abonamentu. Możesz anulować subskrypcję członkowską w dowolnym momencie – pozostanie ona aktywna do następnego dnia rozliczeniowego. Oznacza to, że jeśli zarejestrujesz się 10go, anulujesz 20go – twoje członkostwo pozostanie aktywne do 10go dnia następnego miesiąca. Nie oferujemy zwrotów opłat za subskrypcje członkowskie ani za zakupy wideo na żądanie (VOD).

Jak założyć konto?

Konto na portalu Akademii Tortu zostaje utworzone automatycznie po opłaceniu subskrypcji. W trakcie rejestracji, subskrybent sam wybiera nazwę użytkownika i hasło, które jest pózniej używane do logowania się na konto. Automatycznie również zostanie do ciebie wysłany e-mail z danymi twojego konta i linkiem do prywatnej grupy na Facebook’u. Upewnij się, że email ten nie został przekierowany do twojego folderu spam w poczcie. 

Kliknij tutaj aby założyć konto.

Kiedy otrzymam dostęp do zakupionej subskrypcji?

Wpłaty za subskrypcje obsługiwane są przez zautomatyzowany system DotPay (przelewy bankowe) lub Stripe (płatności kartą). W większości przypadków dostęp do zakupionej subskrypcji otrzymasz od razu. Czas oczekiwania na aktywację abonamentu zależy od wybranego sposobu płatności:

  • przelew elektroniczny/BLIK – wpłaty dokonane przelewem elektronicznym docierają do nas zwykle w ciągu kilku minut od wysłania (w przypadku niektórych banków czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu poza godzinami pracy banku),
  • Stripe / PayPal – wpłaty dokonywane z salda konta PayPal lub kartą płatniczą, księgowane są zwykle w ciągu kilku minut, przez całą dobę,
  • wpłata na poczcie – realizacja wpłaty dokonanej na poczcie trwa zwykle 2-3 dni robocze.

Jeśli chcesz przyspieszyć udostępnienie tutoriali, prześlij do nas potwierdzenie wpłaty na adres e-mail podany na stronie Kontakt lub wypełnij formularz poniżej.

Gwarancja bezpieczeństwa transakcji

Transakcje dokonywane szybkimi przelewami i kartami płatniczymi obsługują w naszym imieniu znane i zaufane firmy – Stripe, DotPay i PayPal. Oferują one wiele wygodnych sposobów płatności, jednocześnie zapewniając bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa. Dane Twojej karty płatniczej nigdy nie są przekazywane do Akademii Tortu – otrzymujemy tylko komunikat z informacją, czy płatność została poprawnie zrealizowana.

Podczas całego procesu zakupowego stosujemy bezpieczne połączenia HTTPS. Szyfrowanie SSL zabezpiecza przed przechwyceniem wprowadzonych przez Ciebie danych przez osoby nieuprawnione.

W jaki sposób otrzymuję dostęp do tutoriali i materiałów?

Korzystanie z platformy Akademii Tortu odbywa się za pośrednictwem przeglądarki internetowej lub aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android lub iOS.

W abonamencie uwzględnione są wszystkie tutoriale, kalkulatory i sesje na żywo.

Dostęp do kodów rabatowych:

  • w partnerskich sklepach,
  • u szkoleniowców
  • za usługi

Przysługuje wszystkim z aktywną subskrypcją kwartalną lub roczną.  

W trakcie wykupionego okresu abonamentu można obejrzeć nieograniczoną liczbę tutoriali dostępnych na stronie. Nie ma także żadnych ograniczeń odnośnie miejsca ani czasu nauki. Możesz wielokrotnie powracać do wszystkich tutoriali, aby lepiej utrwalić daną partię materiału.

W każdej chwili masz możliwość cofnięcia się do wcześniej oglądanych już tutoriali. Przez cały okres korzystania z abonamentu masz dostęp do wszystkich zawartych materiałów na naszej stronie.

Faktury VAT

Faktury VAT generowane są automatycznie po opłaceniu abonamentu. Aby otrzymać fakturę VAT, wystarczy kliknąć w przycisk „Faktura”, który znajduje się przy każdej opłaconej transakcji na stronie konta użytkownika.

Ceny wszystkich widocznych na stronach akademiatortu.pl produktów lub usług są cenami nie zawierającymi podatku VAT, oraz są wyrażone w złotych polskich. Odstępstwa od zasady waluty polskiej są wyraźnie zaznaczone.

Jak zrealizować kupon lub kartę podarunkową?

Aby zrealizować kupon promocyjny lub kartę podarunkową wystarczy wpisać numer kodu w miejscu do tego przeznaczonym w momencie opłacania zakupów na stronie Akademii Tortu.

Mieszkam za granicą. W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Osoby mieszkające za granicą mogą zapłacić za abonament poprzez system Stripe lub PayPal – obie opcje są widoczne po przejściu ze strony koszyka do płatności. 

Cena brutto kursów jest taka sama dla wszystkich klientów – nie stosujemy żadnych dodatkowych opłat dla transakcji zagranicznych.

Jeżeli wpłata dokonywana jest w innej walucie niż złotówki, zostanie ona automatycznie przeliczona według obowiązującego w danym dniu kursu.

Czy z jednego konta może korzystać więcej niż jedna osoba?

Zgodnie z regulaminem serwisu jedno konto może być wykorzystywane wyłącznie przez jedną osobę. 

System zablokuje konto użytkownika, jeżeli zostanie wykryte logowanie się z różnych adresów IP.

Polityka prywatności

Regulamin strony

Polityka prywatności

Regulamin strony

Pomoc techniczna

Jeżeli nie możesz się zalogować...

  1. Upewnij się, że wpisaleś e-mail w pierwszym polu, a hasło w drugim polu. W Twoim e-mailu i haśle rozróżniana jest wielkość liter.
  2. Pamiętaj, że hasło musi zawierać conajmniej: 1 dużą literę, jedną cyfrę i jeden znak (!?#@)
  3. Sprawdź, czy CAPS-LOCK nie jest włączony.
  4. Jeśli chcesz zresetować hasło, kliknij tutaj.
  5. Jeśli nadal nie możesz się zalogować, skontaktuj się z nami.

Jeżeli wpisałeś nieprawidłowe hasło zbyt wiele razy...

Ze względów bezpieczeństwa, system automatyczynie zablokuje twój adres IP, po pięciu nieudanych próbach zalogowania się przy użyciu nieprawidłowego hasła. Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła, możesz zresetować je klikając tutaj.

Twój adres IP zostanie odblokowany po upływie 30 minut.

Gdy nie wyświetlają Ci się płatne tutoriale...

  1. Upewnij się, że jesteś zalogowany przy użyciu właściwego konta.
  2. Upewnij się, że Twoje konto jest aktualne i subskrypcja jest opłacona.
  3. Upewnij się, że nie jesteś już zalogowany na innym urządzeniu.

Jeśli potrzebujesz pomocy w odnowieniu członkostwa lub resetowaniu hasła, skontaktuj się z nami.

Wyczyść historię (cashe) i ciasteczka (cookies)

Kliknij w linki poniżej aby zobaczyć jak wyczyścić cashe i ciasteczka 

Na telefonie

iPhone

Android

Na komputerze

Google Chrome

Safari (Mac)

Firefox

Jeżeli wyczyściłeś historię i ciasteczka lecz dalej masz problemy z zalogowaniem się na swoje konto, skontaktuj się z nami.

 

Przewiń do góry
Logowanie